Veelgestelde vragen

Eigenaren:
Heb ik een garantie dat ik huur ontvang?
Wij verbinden ons ertoe, of uw woning nu bewoond is of niet, of de bestaande huurder de huur betaalt of niet, om u maandelijks uw huur te betalen. Bovendien wordt deze huurprijs automatisch geïndexeerd op basis van de geldende wetgeving.
Heb ik de garantie dat ik mijn accommodatie in goede staat terugkrijg?
Wanneer wij uw woning in beheer nemen, verbinden wij ons ertoe uw woning in de oorspronkelijke staat terug te brengen, met uitzondering van normale huurslijtage (op basis van een nieuwe inventarisatie door een deskundige).
Kandidaten - Huurders:
Wordt mijn sollicitatiedossier gemonitord?
Zodra uw situatie verandert (adreswijziging, geboorte van een kind, enz.), bent u van harte welkom om ons te ontmoeten (sociale dienst op afspraak op woensdagvoormiddag).
Wat is de wachttijd voordat u accommodatie toegewezen krijgt?
Wanneer er accommodatie beschikbaar komt, wordt u telefonisch en per mail uitgenodigd voor een groepsbezoek. De toewijzing van accommodatie wordt gevalideerd door onze toewijzingscommissie, afhankelijk van uw registratiedatum, uw prioriteitspunten en uw aanvraagdossier. De wachttijd bedraagt meerdere jaren.
Waar komt de accommodatie die u mij gaat aanbieden?
De woningvoorraad die wij beheren is gelegen in de gemeente Sint-Jans-Molenbeek en in de omliggende gemeenten.